Samsung HW-J8501 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-J8501 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Rozalia 06-02-2017

Overweldigend goed geluid 350watt RMS!

Geschreven voor: Samsung HW-J8501 zilver

De speaker past perfect bij de Curved tv’s van Samsung en beschikt over een hoogwaardige luxe uitstraling. Daarbij is het systeem eenvoudig te gebruiken, krijg je diverse (draadloze) verbindingsmogelijkheden en ligt de audiokwaliteit op boven gemiddeld niveau mijn KEF audio installatie kan dit niet gemakkelijk bijhouden. Helaas kan het systeem niet op de max volume want dan krijg ik ruzie met de buren maar de 350watt RMS is echt te horen en zelfs te voelen! Het is geen goedkope soundbar maar voor het geld krijg je wel kwaliteit, een strak design en voldoende features. Spotify, android verbinden gaat allemaal heel gemakkelijk. Ik ben de komende jaren voorzien van een geweldig systeem. Als ik dan toch een minpunt moet noemen dan is het formaat, past maar net op mijn tv kastje maar ach, dat is niet storend.

Pluspunten

• Geluid
  • Verbindingsmogelijkheden
  • Instalatie

Minpunten

• Formaat

Hazie 02-02-2017

Mooi ontwerp

Soundbar is een goede aanvulling op mijn curved tv,past als 1geheel bij elkaar
De bediening ervan is vrij gemakkelijk
Voordeel het is gewoon plug en play als je een Samsung tv hebt

Zoetermeer 02-02-2017

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-J8501 zilver

We hadden al een soundbar van samsung, maar zijn voor een upgrade gegaan. Het is de investering waard geweest, wat een mooi geluid komt eruit!

Pluspunten

• geluid
  • vormgeving

Andre 11-01-2017

mooi design, sterk geluid

Geschreven voor: Samsung HW-J8501 zilver

mooi design passend bij curved scherm/ Makkelijk in installatie en gebruik. Levert zeer zuiver geluid en is aan te passen aan genre.

Marinus 31-12-2016

mooi design

Geschreven voor: Samsung HW-J8501 zilver

waanzinnig mooi geluid en het ziet er ook nog eens prachtig uit, echt een TOP apparaat. Deze soundbar van Samsung zou ik iedereen aan willen raden, zelfs mijn apple phone doet het er op!